ZŠ Červená Voda
Škola v obraze

Devítka na výletě

13.6.2016 00:23

Naše dobrodružství začalo v pondělí 23.5. ráno na vlakovém nádraží v Červené Vodě. Nasedli jsme do vlaku a odpoledne jsme dojeli do Rybníka. Odtud jsme šli cca 10 km do Rožmberka nad Vltavou, kde jsme se ubytovali. Tam jsme si trochu odpočinuli a večer jsme šli na večeři. Druhý den jsme brzy ráno odjeli autobusem do Českého Krumlova a odtud nás čekal prudký výstup na hvězdárnu na Kleťi. Cestou nás přepadl silný déšť a byla nám zima. Na hvězdárně jsme měli asi hodinovou prohlídku. Nazpátek jsme se na chvíli stavili v Českém Krumlově, abychom si ho prohlídli. Poté jsme se vrátili zpět do Rožmberka, navečeřeli jsme se a po náročném dni brzy usnuli. Středeční ráno bylo hrozné, protože jsme museli vstávat už v 5:30, abychom stihli autobus. Šli jsme 16 km podél Čertových proudů až na Lipno. Krátce jsme si ho prohlédli a spěchali na vlak. Museli jsme ujít dalších 9 km a už skoro s kulhavou chůzí jsme se dobelhali na ubytovnu. Po večeři jsme už byli celkem unaveni, ale pořád se v nás našla trocha energie na blbnutí a samozřejmě na sbalení věcí. Ráno po snídani jsme se vydali 4 km na nádraží. Cestou domů většina z nás spala a těšila se domů na pořádnou vanu. Výlet se nám líbil, až na to, že jsme ušli více km, než nám byla řečeno. Děkujeme panu Fojtíkovi a panu Drážnému za uskutečnění tohoto výletu.

foto                                                                                          Barbora Blümelová, Eliška Filková

Novinky
Základní škola a mateřská škola Červená Voda 341, PSČ 561 61, Ředitelna, hospodářka a sborovna: 465 626 220,